Donatie 'nu kan ik zelf een boodschap doen'

3 januari 2014 - Bhaktapur, Nepal

Voor de mensen die geld gedoneerd hebben..

Heel erg bedankt namens de kinderen en alle mensen die hier werken. Mijn dank is ook erg groot. Ik heb ontzettend blije gezichten gezien.
Ik wil jullie laten weten wat er met het geld is gedaan.
- De boeken voor de fysio zijn er van betaald.
- Nieuwe kleurboeken en puzzels
- Educatieve spelletjes
- Speelmateriaal voor de fysio
- En... er is een tricycle. Nou was er een grote sponsor voor 1 tricycle, ik weet nu dus niet of wij deze tricycle hebben betaald of die sponsor, maar er is er nu 1 waar Bishal alvast op kan oefenen. Voor hem wordt een aangepaste gemaakt, ik denk dat wij die betalen en dat deze door die grote sponsor is betaald. Er zijn hier 3 meisjes met spina bifida, voor allen willen we ook een tricycle. Er is er nu 1 waar ze nu allemaal op kunnen oefenen (spierkracht in de armen trainen, sturen, remmen, heuvels afrijden en heuvels oprijden etc. moet allemaal geoefend worden). Alles moet nu op maat gemaakt worden voor elk kind en dit is Nepal dus dat duurt wel een paar maanden, maar er is er al 1!
Sukamaya zei 'When I practice this, I can go shopping on my own '. Het geluk wat in haar gezicht te zien was wil ik graag met jullie delen, dat kan ik alleen helaas niet laten zien maar dat kun je je vast wel bedenken.
Bishal  wil het ook op deze tricycle redden en hij wil alleen maar oefenen en oefenen, maar hij gaat het op deze niet redden. Zijn tricycle is dus nog onderweg!
Nogmaals, ontzettend bedankt!
Op http://www.suvadra.com kun je altijd nog geld doneren voor de stichting!